maanantai 9. tammikuuta 2017

#27 Olen onnellinen



Pitkästä aikaa mä oikeasti olen sitä, onnellinen. On niin ihanaa, kun voin hetkeksi rentoutua ja keskittyä olennaiseen! Viikonloppuna ratkesi kaksi isointa ongelmaa ja ahdistuksen tuojaa. Lauantaina Lissun valkussa olin poikkeuksellisesti eri ratsukon kanssa tunnilla, kun yleensä ratsastan äidin kanssa. Mun onneksi vaikka meillä oli tosi erityyppiset hevoset, meidän ongelma oli sama. Piti saada kaulat alas, hidas tahti, niin että hevonen kulki selkä ylhäällä rennosti. Normaalisti ei työstetä tuota noin paljon ja perusteellisesti, nähtävästi juuri sitä me kaivatiin. Saatiin vihdoin palaset loksahtamaan paikoilleen! Wiku on ollu ihan super ratsastaa sen jälkeen. Maanantaina löytyivät jopa toimivat ulkoavut, niin kauan kadoksissa olleet sellaiset.





Toinen asia on mun raportti työssäopista, sitä kirjoittaessa se kaikki ahdistus ja kurja olo, mikä mulla oli lähes koko TOPIn ajan palasi takaisin. Päädyin kirjoittamaan siitä yli sivun mittaisen vuodatuksen. Sen jälkeen olo oli tosi helpottunut, sain purettua ahdistukseni paperille ja pystyin viimein päästämään siitä irti. Olen mulle tosi epätyypilliseen tapaan hyvällä tuulella koko ajan. Vaikka viimeisen 3kk aikana on tapahtunut paljon hyvääkin, se hyvä fiilis ei ole kestänyt näin pitkään. 



Kouluun oli lopulta jopa melkein kiva palata, huomasin kuinka ikävä mulla on ollut noita tyyppejä <3 Mulla on mukavasti koulua n. 8-14 melkein joka päivä, eli mun ei tarvitse odotella turhaan! Pääsen silti kotiin ensimmäisellä busilla, jolloin mulle jää päivään vielä monta tuntia aikaa. Reippaana maanantaista huolimatta kiipesin myös Pällin selkään. Pälli liikkui tosi kivasti ja oli ihan mukavasti töissä mun kanssa, vaikkei vieläkään tehdä muuta kuin kävellään. Sen selkään kun nousee on olo, kuin viimeinkin pääsisi kotiin. Mulla oli ihan hirveä hinku ottaa ravia ja ratsastaa kunolla, mutta koska se ei ole millään tasolla järkevää se sai jäädä. Hiljalleen voidaan työskennellä myös ravissa, mutta en halua riskeerata mitään. Hyvä fiilis jatkui koko maanantain, eikä se vieläkään ole hälvennyt. Olen vain hirvittävän onnellinen juuri nyt!





Milloin sä oot viimeks ollu onnellinen?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti