torstai 20. lokakuuta 2016

#20 Kuulumisia ja ostoslista

Kaksi viikkoa oli ja meni. Sain kipsin pois viime torstaina, viikonloppu piti elää vielä rauhakseen.. Löysin itseni kuitenkin perjantaina selästä. En kylläkään mennyt, kuin jonkun 10 minuuttia vähän käyntiä. Maanataina oli eka päivä, kun ratsastin enemmän kunnolla. Oli muuten kivaa! Tää kaksi viikkoa lisäsi kyllä kummasti motivaatiota. Ranne on kestänyt melko hyvin rasitusta ja nyt pystyn jo varaamaan ihan kunnolla sille painoa ilman kipua.







Meille muutti uusi hevonen Tinttu muutama viikko sitten. Olin niin katkera kun en päässyt projektoimaan heti. Nyt oon päässyt kelkkaan mukaan ja liikuttanut puten kolmena päivänä. Ollaan edistytty tässä kolmessa päivässä ihan hurjasti, kun ollaan päästy äidin kanssa tekemään yhdessä, eikä tarvi tahia yksin. Tintulla on kyllä tehty, mutta aloitetaan lähes alusta ja edetä vähän sen mukaan mikä näyttää järkevältä. Ihan huippua päästä taas projektoimaan, homma mitä ehkä eniten rakastan. Tinttu on kiva ja erittäin potentiaalinen suokki, jonka kanssa on hauska työskennellä. Innolla odotan mihin asti päästään, kunhan saadaan luottamus pelaamaan!


Wiku on päässyt laihtumaan liikaa, minkä takia nostettiin ruuan määrää ja lisättiin kaura, sekä greenline ruokintaan. Hyvin se on alkanut lihomaan, eli mistään vakavasta ei ole kyse. Liekö Pälli ahneena rohmunnut Wikunkin heinät. Muutoin hevosille ei kuulu mitään ihmeellistä, myös tämä jonka kanssa kaaduttiin voi hyvin ja on palautunut normaaliksi.



HIHSiä olen intoillut jo varmaan kuukauden :D porukalla menee hermo, kun kailotan päivittäin montako päivää jäljellä.. Ei mulla oo mitään tiettyä minkä haluan nähdä, paitsi että TAHTOO NÄHDÄ KAIKEN!!? Harkitsin ottavani kameran mukaan, mutta pelkään rikkovani sen tai että joku pöllii sen. Kuvaaminen siis tapahtuu puhelimen voimin. Kaatumisen jäljiltä mun kypärä meni rikki, eli kypärä löytyy ostoslistalta, muutenkin on vähän varusteita uusittavana..

Kypärä on ensisijainen hankinta, mitä lähdetään hakemaan. Mun päähän on hankala löytää yhtään sopivaa kypärää, pieni hakeminen oli tuon edellisenkin kanssa.. Mielummin en ota mitään muovista munan kuorta, ne kun ei sovi sitten mitenkään päin mun päähän.




Hanskat, mulla on kahdet roecklit, mutta molemmat alkaa olemaan puhki. Jonkun näistä kolmesta väristä olis tarkoitus hankkia.



Housut hakusessa on mustat, siniset tai punaiset housut. Jos sattuu löytymään yyber halvat kisahuosut koko/grippi paikoilla, niin nekin saattava päästä mukaan. Tykkään mun nykyisistä kl:n valkoisista housuista, ne vaan ovat pirun liukkaat, kun niissä ei oo mitään paikkoja.


Jalustimiin pinssit





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti