keskiviikko 15. kesäkuuta 2016

#6 Kisoissa

Morjes! Viikonloppu meni taas mukavasti kisoissa, tosin itse kilpailin vain sunnuntaina Satakuntacupin ensimmäisissä koulukisoissa. Mutta ensi launtaihin! Käytiin siis katsomassa Urjalassa kummajaisia, kummajaiset ovat suomenhevosille tarkoitetu kilpailut, joissa kilpaillaan koulussa ja esteillä. Kilpailemassa oli toinen toistaan hienompia hevosia, joita kuolata. Urjalaan on aina mukava mennä, kaikki ovat hyvällä tuulella ja tsemppaat toisiaan vaikke välttämättä tuntisikaan toista. Monen kanssa jäätiin vain juttelemaan hevosista ja kisoista, enkä heistäkään tuntenut kuin muutaman. Vietettiin mukava päivä kisoja katsellen ja minä kameran kanssa heiluen. Käytiin hakemassa mulle myös uudet saappaat, kun vanhani menivät taas rikki. Kuolasin noita saappaita viikon ennkuin päästiin sovittamaan ja hakemaan omat kotiin. Kiitokset Viljarin henkilökunnalle hyvästä ja mukavasta palvelusta!

Kuva lainattu: suomenratsutarvike.fi


















Sunnuntaina lähdettiin Huittisiin Sakuntacupin kuolukisoihin. Me ei verkattu lähes lainkaan, vasta kilpailukentän päädyssä omaa vuoroa odotellessa.. Ai miksi? Maneesissa oli vähän jännää ja mä koin turhaksi törmäillä 7 muun ratsastajan kanssa, Wiku kuitenkin tuntui kivalta, joten toivoin ettei se keksisi radallekaan mitään typerää. Radan näette videolta linkki --> Wiku HeB:0 2009 Jälkeenpäin olen rataan tosi tyytyväinen, vaikka sunnuntaina olin tosi pettynyt, en saanut apuja läpi nopeasti ja nostettiin väärä laukka. Prosentteja saatiin kuitenkin 62.8% ja päästiin jaetulle 5. sijalle.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti