torstai 30. marraskuuta 2017

Luukku 1



Se on Joulukuu ja sen ensimäinen päivä. Tämän luukun takaa paljastuu vähän enemmän minusta, suosikeiden merkeissä. Olen listannut alle 24 tämän hetkistä suosikkia!

1.War of Change
https://open.spotify.com/track/7rK1G7KYsFzwJsklgC0tTC

2. on and off 
https://open.spotify.com/track/0GHs0ppoJaC7waXg5F3tnJ

3. Syliin
https://open.spotify.com/track/0mKcAtaxD6JXeWjJL9ynN3

4. Lämpimät vaatteet! Saan ihan luvan kassa sonnustautua toppatakkiin, huiviin ja lapasiin, kesällä tätä pidetään jostain syystä outona. 

5. Tee, erityisesti mustaherukkatee hunajalla. AH! 

6. Uiminen, innostuin pariviikkoa sitten taas käymään. Olin nuorempana hirveä vesipeto, turkki lähti heti kun sai luvan lähteä rantaan ja vedessä polskiessa saattoi hyvin mennä useampikin tunti.
7. Auto, vaikkei ajaminen mun lempi puuhaa olekkaan, ainakin mun auto on kiva. Pääsen tarvittaessa liikkumaan mieleni mukaan, eikä olla aina riippuvainen kyydeistä.

8. Leipominen, olen varmaan maailman huonoin kokki. Muutaman kerran yritin tehdä ihan ruokaakin, siitä ei kuitenkaan hirveästi kerrottavaa jäänyt. Ei leipominenkaan onnistu, mutta niitä uskaltaa sentään syödä!


9. Johvi, meidän putenpuksutin. Edellisestä kerrasta taisi olla melkein vuosi, nyt parin viime viikon aikana olen löytänyt itseni sen selästä ainakin kolmesti. Niin kiva poni <3


10. Leffat, etenkin tositapahtumiin perustuvat 


11. Mies, mulla on ihan käsittämättömän ihana poikaystävä. 

12. Sauna, näin vilukissana on mukava sulattaa itsensä syväjäästä

13. Auton FM lähetin

14. Hai saappaat

15. Uudet kannukset, jotka ostin HIHSistä. En juuri perusta kannuksista ja halusin pehmeät sellaiset. Nämä osoittautui erittäin asiallisiksi ja tehokkaiksi

16. Finrex, näin kipeänä parasta heti teen jälkeem

17.  Ensi vuoden suunnitelmat, odotan innolla mitä uusi vuosi tuo tullessaan

18. Wiku, kertakaikkiaan hieno poni

19. Ystävä

20. Laivat, mukava irtiotto arkeen, parhaassa seurassa

21. Villasukat

22. Kurkkumajoneesi

23. Irlanti, ihan super innoissani tästä reissusta

24. Lävistykset, vaikka ne ovat usein tiellä tykkään edelleen. Varovaisesti jopa suunnittelin vielä hankkivani muutaman




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti